Podmínky storno poplatků

Co je dobré vědět:

V případě zrušení rezervace vznikají storno poplatky. Tyto náklady se pohybují do 30 dní před plánovaným příjezdem na 30% z celkové částky, a od 29. dne před příjezdem na 100%.

Proti tomuto riziku se můžete individuálně pojistit uzavřením pojištění v případě storna pobytu.

Pokud se k pobytu nedostavíte do 24 hodin od smluvního data příjezdu bez udání bližších údajů, bude Vaše rezervace dána do statusu „No Show“. Náklady se v takovém případě pohybují na 100 % celkových nákladů za pobyt.

Nahlášení škodní události

Vždy může dojít k různým situacím, kvůli kterým doporučujeme mít sjednané individuální Pojištění storna zájezdu. Ať již se jedná o storno, ztrátu nebo odcizení zavazadel, léčebné výlohy, předčasné zrušení dovolené nebo pozdní příjezd.

Toto je pak třeba udělat:
  • Vyplňte formulář oznámení škodní události a podepište ho. Dále si připravte potřebné dokumenty (pojistná smlouva, potvrzení rezervace atd. dle charakteru pojistné události) a tyto dokumenty předejte bez prodleni své pojišťovně. Většina pojišťoven umožňuje nahlásit událost online. V případě potřeby se obraťte na kolegy z recepce, kteří Vám budou rádi nápomocni.