Často kladené dotazy

Recepce:

Je recepce otevřená 24 hodin?

Recepce je otevřena každý den od 9:00 hod. do 18:00 hod. (dle aktuálních sezón je otevírací doba recepce podle potřeby upravena).

Po dobu uzavření recepce se ve stejné budově – na pravé straně od vstupních dveří - nachází noční stráž.

Po dobu Vašeho pobytu můžete v nepřítomnosti recepčních využít v případě nutnosti některé z uvedených tel. čísel na informačním plánku, který obdržíte při příjezdu.

Můžeme se ubytovat po otevírací době recepce?

V případě příjezdu po uzavření recepce, která je otevřena každý den od 9:00 hod. do 18:00 hod., si můžete vyzvednout klíče od apartmánu a plán parku u noční stráže.

Noční stráž se nachází v budově recepce na pravé straně od vstupních dveří.

Více informací

Od kolika hodin je možné se ubytovat?

Apartmán je pro Vás k dispozici od 15:00 hodin.

Více informací

Do kolika hodin musíme opustit apartmán?

Apartmán je nutné opustit v den odjezdu do 10:30 hodin.

Pozdější check-out je případně možný domluvit na recepci.

Více informací

Jak postupovat, když potřebujeme odjet v době, kdy je recepce zavřena?

V případě odjezdu mimo otevírací dobu recepce je nutné nahlásit tuto skutečnost předem na recepci.

Klíče pak stačí vhodit do boxu, který je umístěn na dveřích u noční stráže, která se nachází v budově recepce na pravé straně od hlavního vchodu.

Více informací

Jaké jsou možnosti platby na recepci?

Na naší recepci je možné platit v českých korunách nebo v eurech. Lze platit hotově či kartou.

Rezervace pobytu:

Jak je možné si u vás zarezervovat pobyt?

Pobyt si můžete zarezervovat online na našich stránkách nebo prostřednictvím emailu našeho rezervačního oddělení rezervace@marinalipno.cz.

Lze vyhotovit na pobyt dárkový poukaz?

Ano, po domluvě s recepcí si můžete nechat vystavit dárkový poukaz dle Vašich požadavků.

Můžeme se ubytovat s pejskem?

Domácí mazlíčci jsou v našem parku vítáni. Pobyt pejska je nutné nahlásit při rezervování pobytu, aby Vám byl vybrán apartmán, kde může být pejsek ubytován.

Max. počet pejsků na apartmánu jsou 2.

Za pejska je účtován poplatek 150 Kč/den.

Má každý apartmán výhled na jezero?

Ne. Některé apartmány výhled na jezero nemají.

Můžu si vybrat konkrétní umístění apartmánu?

Při výběru konkrétního umístění apartmánu (např. v přízemí, s výhledem na jezero, 2 koupelny, více apartmánů vedle sebe, apod.) je nutné uhradit jednorázový poplatek za přání ve výši 650 Kč.

V případě přání více apartmánů vedle sebe, je tento poplatek účtován pouze do jedné rezervace.

Způsoby platby:

Jakým způsobem se hradí pobyt?

Po zarezervování pobytu obdržíte na email platební pokyny.

Při rezervaci objektu 6 dní a méně před příjezdem je nutné pobyt uhradit okamžitě kreditní kartou.

Při rezervaci objektu 7 až 14 dní před příjezdem je nutné uhradit cenu pobytu do 3 dnů od zaslání potvrzení rezervace.

Při rezervaci objektu 15 až 44 dní před příjezdem je nutné uhradit 100% ceny do 7 dnů od zaslání potvrzení rezervace.

Při rezervaci objektu 45 dní a více před příjezdem je nutné do 14 dnů od zaslání potvrzení rezervace uhradit 30% z celkové ceny pobytu. Zbylá částka musí být uhrazena nejpozději 30 dnů před začátkem pobytu.

Podrobnější informace

Lze platit pobyt až na místě?

Ano, ale pouze ve vyjímečných případech a po předchozí dohodě.

Jinak je povinností hosta uhradit celou částku za pobyt předem dle našich platebních podmínek.

Akceptujete platbu benefity?

Akceptujeme úhradu pomocí produktů společnosti Edenred: tištěné poukázky Ticket Multi, karty Ticbet Benefit card a e-ticket.

Je možné zaplatit pobyt ze zaměstnaneckého fondu FKSP?

Ano, o vyhotovení faktury je nutné požádat předem a to již při rezervaci. Pro vystavení faktury prosíme o dodání fakturačních údajů a požadované částky k fakturaci. Faktura Vám bude následně zaslána na email.

Jaké jsou storno podmínky pobytu?

V případě zrušení pobytu budou účtovány storno poplatky.

Poplatky za zrušení rezervace činí 30 % z celkových nákladů při zrušení do 30 dní před příjezdem, při zrušení od 29. dne před příjezdem 100 % celkových nákladů.

Více informací

Ubytování:

Půjčujete gril? Je možné grilovat na vlastním grilu?

K dispozici máme pouze elektrické raclette grily, které je možné si zapůjčit na recepci (vratná kauce činí 500,-Kč/raclette gril). V období prázdnin doporučujeme rezervaci předem.

Jiné než elektrické grily mohou hosté používat na terasách před apartmány – to platí pouze pro terasy, které se nachází v přízemí – za následujících podmínek:

  • pokud používáte bezpečný gril
  • pokud nepostavíte gril na měkký podklad (např. trávu), ale betonový podklad Vaší terasy
  • pokud neumístíte gril na terasový nábytek nebo jiný nábytek z Vašeho apartmá
  • pokud dohlédnete na to, aby byl v dosahu hasicí přístroj
  • pokud budete na podpalování používat zapalovač a ne líh
  • pokud gril po použití necháte řádně vychladnout
  • užíváním grilů nesmíte omezovat sousední apartmán

Dále je pro hosty parku vyhraněné ohniště za budovou recepce.

Je v areálu parkování zdarma?

Ano, parkování na vyhrazených místech v areálu našeho parku je pro hosty zdarma.

Parkoviště je určené pouze pro naše hosty a je ohraničené závorami. Závory si otevřete čipem, který obdržíte při příjezdu na recepci.

Přijedeme vlakem nebo autobusem. Jak daleko se nacházíte od nádraží?

Vlakové nádraží se nachází od našeho parku přibližně 3 kilometry. Pro dopravu z nádraží je tedy vhodné využít taxi služby. Vlastní transport nezajišťujeme.

Nejblíže k našemu parku se nachází autobusová zastávka Lipno nad Vltavou, Slupečná, rozc., která je od nás vzdálená cca 600 m.

Smí se na apartmánech kouřit?

Od prosince 2017 jsou všechny apartmány v našem parku nekuřácké. Kouření je povolené pouze na balkónech či terasách za předpokladu, že tím nebudou rušeni hosté okolních apartmánů.

Je na apartmánu pračka?

Pračka na apartmánu není, ale v areálu je k dispozici pro naše hosty prádelna. Žetony do pračky a sušičky si můžete zakoupit na recepci. Prací prostředek je do pračky dávkován automaticky. Není možné používat vlastní.

Je na apartmánech WIFI připojení?

Wifi připojení je pro hosty zdarma. Přihlašovací kód naleznete v informačních deskách na apartmánu.

Můžeme si někde uložit kola, lyže?

Součástí každého apartmánu je vlastní sklep, který slouží k uložení kol, lyží, kočárků a jiného sportovního vybavení. Tento prostor se nachází v bezprostřední blízkosti apartmá.

Mají všechny apartmány balkón?

Ano, každé apartmá v našem parku má balkón nebo terasu s venkovním nábytkem.

Mají apartmány kuchyňku? Jak je vybavena?

Ano, každý apartmán v našem parku má kuchyňský kout.

Kuchyňka je vybavena ledničkou s malým mrazákem, myčkou nádobí, elektrickou varnou deskou (4 plotýnky), elektrickou troubou, mikrovlnnou troubou, kávovarem, rychlovarnou konvicí.

Dále standardním kuchyňským inventářem jsou: hrnce, pánvičky, misky, nože, prkénko, otvírák na lahve, na víno, i na konzervy, dále vařečky, cedník, talíře, polévkové misky, skleničky, hrnečky, příbory atd… (vždy v počtu max. kapacity osob na jednotlivých apartmánech).

Máte k dispozici apartmány pro osoby na invalidním vozíčku?

Bohužel nemáme. Pouze jeden apartmán (typ 4-6A, č. 644) je upraven bezbariérově pro pobyt osob s lehkým handicapem. Tento apartmán se nachází v přízemí, je jednopodlažní, má širší dveřní zárubně a zásuvky jsou instalovány níže.

Nabízíte k pobytu snídaně nebo polopenzi?

V našem resortu je možné si objednat snídaně v kavárně Caffe Molo, která se nachází hned vedle restaurace Marina.

Snídaně se nabízí formou bufetu. V případě nižšího počtu snídaní v daný den mohou být servírované kontinentálně.

Snídaně si můžete objednat během pobytu přímo v kavárně Caffe Molo.

Ceník snídaní:

  • Osoba od 12 let: 190 Kč/den
  • Dítě od 3 do 11 let včetně: 99 Kč/den
  • Dítě do 2 let včetně: zdarma

Děti:

Máte v parku dětské hřiště?

V parku se aktuálně nacházejí 3 dětská venkovní hřiště, 1 nafukovací trampolína, venkovní posilovna, stolní tenis a minigolf. Viz plán parku.

Nabízíte animační programy?

Ano. Pro naše nejmenší klienty je v našem parku k dispozici Bollo club. Jedná se o dětský koutek, kde jsou pro děti připravované animační programy plné her, tvoření a zábavy. V případě pěkného počasí probíhají některé programy i venku.

Program je připravován i s ohledem na obsazenost parku a je k dispozici vždy na recepci nebo našich internetových stránkách.

Po domluvě je také možné si od dětského koutku zapůjčit klíče.

Lze si půjčit dětskou postýlku, židličku, případně jiné potřeby?

Ano. Při rezervaci (popřípadě kdykoliv během pobytu) si můžete objednat dětskou cestovní postýlku (matrace na vyžádání podle dostupnosti)
za 195 Kč/pobyt nebo jídelní židličku za 143 Kč/pobyt.

Dále je možné zapůjčení dětského nočníku, redukce či dětské vaničky (na dotaz, omezená kapacita).

Mají patrové apartmány na schodišti dětskou zábranu?

Ano. Ale pouze v horní části schodiště.

Služby v okolí:

Je v blízkosti obchod?

V docházkové vzdálenosti 3 minut se nachází odchod Jednota Coop.

Další obchody s potravinami naleznete na promenádě či nahoře v obci Lipno.

Větší supermarkety můžete navštívit v ca 35km vzdáleném Českém Krumlově či 25km vzdáleném Bad Leonfelfen v Rakousku.

Najdu v Lipně nad Vltavou bankomat?

V Lipně nad Vltavou nalezete 3 bankomaty.

U půjčovny sportovního vybavení Intersport (parkoviště skiareálu) naleznete bankomat České spořitelny. Na promenádě vedle Informačního centra má umístěný bankomat ČSOB a u Restaurace Admirál najdete bankomat Komerční banky.

Lze si u vás vypůjčit sportovní potřeby?

Sportovní potřeby si můžete půjčit v půjčovně Lipnocentrum, jedna z poboček se nachází přímo v našem parku.

Hosté našeho parku mají v této půjčovně 15% slevu.

Dále se na Lipně nachází půjčovna sportovního vybavení Intersport, kterou naleznete u parkoviště Skiareálu Lipno.